Talentum Baptista Általános Iskola

Talentum Baptista Általános Iskola

Doom 2 Pain Elemental – Ezek A Démonok Próbálnak Majd Elpusztítani Minket A Doom Eternalben

Klasszikus Doom karakterek köszönnek vissza az új szörnyek mellett. A Doom Eternal csakúgy mint a 2016-os Doom, egy csomó, már korábban megismert karaktert, szörnyet és helyszínt hoz vissza a széria korábbi epizódjaiból. Az id Software-nek van is mihez nyúlnia, igen termékenyek voltak az évek során. Egy Noclip interjúban, a játék rendezőjét, Hugo Martin-t faggatták a karakterek készítéséről. A klasszikus Pain Elemental, a Arachnotron és a Hellified Soldier is visszatér. Ezek bizony kellően megújulva, a mai kor pokolfajzatainak megfelelő külsővel és harci stílussal törnek életünkre. De érkezni fognak teljesen új ellenfelek is, mint például a Carcass. Az ellenfél, a rakétavetőt túl sokat használó játékosoknak fog kellemetlen perceket okozni, ugyanis olyan válaszfalat fog elénk vetni, ami miatt a rakéta minket sebez, ahelyett, hogy célba érne. De lesz itt még Doom Hunter, Marauder és Whiplash nevezetű szörny is, ahogy azt a fenti videóban láthatjuk is. A játékra már nem kell sokat várnunk, ugyanis 2020. március 20-án újra rászabadíthatjuk főhősünket a megszálló, sátáni lényekre.

  1. Doom Eternal - Előrendelés, megjelenés, árak - Konzolvilág
  2. 24 év után derült fény a nagy titokra | 24.hu

Doom Eternal - Előrendelés, megjelenés, árak - Konzolvilág

Az id Software játéka, a legendás DOOM igazi műfajteremtő volt a maga korában, hiszen világszerte elismertté tette az FPS (belső nézetes lövöldözős) műfajt, és a számítógépes játékokat úgy általában. 2016-ban a DOOM szenzációs újragondolást kapott, ami nemcsak hihetetlenül látványos volt, hanem tökéletesen játszható, egy gyors, akciódús, véres kaland, ami hű maradt az eredeti játék elemeihez, mégis egy egészen új generáció számára tette újra relevánssá a DOOM nevet. 2019-ben megérkezik a rég várt folytatás, a DOOM Eternal, továbbra is az id Software és a Bethesda együttműködésében! Az új játék már nem a Marson, hanem a Földön és más, eddig soha nem látott világokban játszódik. A pokol teremtményei immár mindenhová utat találtak, és az emberiség fennmaradását veszélyeztetik. A főhős, a DOOM Slayer természetesen ezt nem hagyja annyiban – elindul, hogy rendet tegyen, bármilyen bolygóról, holdról vagy bázisról legyen is szó! A DOOM Eternal nemcsak változatosabb és nagyobb, de összetettebb is elődjénél.

Közel egy negyedévszázadig rejtőzött az 1994-ben megjelent Doom II videojátékban egy olyan titkos meglepetés, amit most először sikerült felfedeznie egy játékosnak. A játék tizenötödik szintjén (Industrial Zone) egy olyan teleportkapu található, amiről eddig mindenki azt hitte, hogy nem jó semmire, és egy bug miatt nem működik. Mint kiderült, a kapu aktiválható, de csak egy speciális módszerrel. A Zero Master nicknevű játékosnak sikerült rájönnie arra, hogy ha a karaktert egy ellenfél löki bele a dimenziókapuba, akkor az átszállítja egy másik szektorba. Ugyan a titkos szobába eddig is bejuthattak csalással a játékosok, de a kapu titka rejtett volt. A Doom II társalkotója, John Romero tweetben gratulált a játékosnak, és egyben meg is magyarázta a rejtett funkciót. Secret explained: A secret teleporter is marked as a discoverable "secret", but when you touch it, you never enter the sector. So you would never get inside the teleporter sector to trigger the secret. The only way to trigger this secret is to be pushed by an enemy into it!

  1. Magyarország, madártávlatból – drónokkal forgatott természetfilm karácsonyra – Infovilág
  2. Doom 2: 24 év után megfejtették a játék egyik fifikás rejtélyét
  3. Doom 2 pain elemental mod
  4. Facebook belépés régi jelszóval

#doom — (@romero) 2018. augusztus 31. Bár a magyarázat egyszerűnek tűnik, a kivitelezés annál nehezebb. Zero Masternek egy Pain Elemental lénnyel kellett hosszas macska-egér játékot játszania, mire a teleportkapu közelébe csábította, egy videón meg is mutatja, hogyan lehet elérni.

A fegyverek nagyobbat szólnak, és vadabbak, mint valaha, speciális lehetőségekkel és másodlagos lövési beállításokkal. A shotgunra például csáklyavető szerelhető, így nemcsak felkapaszkodhatsz egyébként elérhetetlen helyekre, de az ellenséghez is odaránthatod magad egy brutális Glory Kill érdekében! A keményebb akcióhoz új képességek is járnak: főhősünk most már képes dupla ugrásra, légi vetődésre, és bizonyos falakon képes felmászni is. A helyszínek ennek megfelelően még nagyobbak és vertikálisabbak, és még több rejtett titkot és bónusz tárgyat rejtenek! Visszatér a játékba az élet-mechanika is. Ha sikerül felszedned az "1UP" hologramokat, akkor extra életeket kapsz, amik jól jöhetnek egy-egy keményebb szakasz, vagy némelyik főellenség esetén. Ha keményebb kihívásra vágysz, természetesen most is rendelkezésre áll a Nightmare (Rémálom) fokozat, úgyhogy kösd fel a páncélt, de rendesen! Az újdonságok sorából nem maradhatnak ki az ellenfelek sem. A 2016-os DOOM-ban látott szörnyek mellett ezúttal vadonatújak is felbukkannak.

24 év után derült fény a nagy titokra | 24.hu

A Pokol Bárói most már lángoló karddal támadnak, de visszatér az Arch-Vile (a klasszikus Doom II-ből), a lebegő Pain Elemental, és itt van a pókszerű Arachnotron, óriási, démoni férgek és sok más klasszikus és új teremtmény – összesen nagyjából 40 féle ellenséggel kell leszámolnod! Ha végeztél az egyjátékos kampánnyal, akkor vár a Battle Mode, a DOOM Eternal online multiplayer módja, amely teljesen új élményt kínál. Megtartja a hagyományos játékmenetet, és új ötletekkel dobja fel. Az új 2v1 módban két hatalmas szörny vonul egyetlen Slayer ellen! A tűzerő győzedelmeskedik a csapatmunka felett? Járj utána a DOOM Eternal multiplayerben! A DOOM Eternal a 2019-es esztendő egyik legnagyobb kalandja! Rendeld elő normál, Deluxe vagy rengeteg extrával megpakolt Collector's kiadásban is, PC-re, PS4-re vagy Xbox One-ra. Hamarosan elszabadul a pokol! Megrendelem

doom 2 pain elemental mods

A játék rendezője annyi Doom 2-es rémet akart visszahozni, amennyit csak tudott Publikálva 2020. január 27. 10:22 Újabb fejezet került fel a YouTube-ra a zseniális Noclip sorozatból – tudjátok, ez az a széria, amely többek között a Bethesda múltját is alaposan feltárta, méghozzá úgy, hogy alaposan kifaggatták a stúdió fontosabb embereit. A céggel megmaradt a jó kapcsolat, legalábbis ezt jelzi, hogy ezúttal egy közel húsz perces anyagot vehettek fel az id Software-es Hugo Martinnal, a Doom Eternal rendezőjével, aki a régi és az új ismerősökről, ellenfelekről is beszélt. Egy részük a Doom 2-ből származik (mint amilyen a Pain Elemental, az Arachnotron és az Archvile is) – méghozzá azért, mert Martinék egyrészt imádják azt a játékot, másrészt meg azért, mert ezek a dögök kifejezetten alkalmasak arra, hogy új kihívások elé állítsák az általunk alakított Doom Slayert. Persze akadnak majd újdonságok is: a Whiplash, a Tentacles, a Marauder, a Carcass és a beszédes nevű Doom Hunter például teljesen új szereplők lesznek ebben a brutális, vérmocskos univerzumban – és hát velük sem lesz könnyű dolgunk.

doom 2 pain elemental guide pain elemental doom 2

Kb. 1:52-től érdemes figyelni. A végigjátszások szerint az Industrial Zone videón is látható részén a teleportot eddig jellemzően képtelenek voltak a virtuális fegyverforgatók csalás nélkül elérni egy bug miatt (ha hozzáérünk a rejtett ajtóhoz, nem működik a portál), így az idclip nevű cheatet használták, melynek segítségével ugyebár képesek vagyunk átmenni a falon. Zero Master ezt úgy oldotta meg, hogy szerzett egy láthatatlanná tevő power-upot, egy-két lövéssel maga elé terelte a feltűnő Pain Elementalt, hogy az kilebegjen a kérdéses területre. Ezután a felhasználó bevárta, hogy a szörny a teleporthoz vezető titkos ajtóhoz érjen, és mintegy belökje őt a portálhoz, így a program elfogadja a titkos hely megtalálását. A Doom 2-ben volt több hasonló ilyen bug is, és a későbbi portokban például ezt az említett hibát is kijavították. Zero Master eredménye viszont azért fontos, mert ő az eredeti MS-DOS verzióval játszott. A játékos ezzel kvázi rekordot állított fel, hiszen 24 év után oldotta meg "legálisan" azt, ami sokaknak csak csalások árán sikerült, és ezzel kimaxolta, vagyis 100%-osra teljesítette a Doom 2-t. Mint írtam, eredményét még John Romero is elismerte, és Romero maga is elmagyarázta, mi ennek a módszernek a lényege.